• Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

    Η ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΕΛ.

    Success story εν καιρώ κρίσης: Μια αλυσίδα καφέ ελληνικής προέλευσης που εξαπλώνεται με ταχύτατους ρυθμούς




    Εάν δεν τα έχετε προσέξει, θα το κάνετε σύντομα. Τα καφέ Mikel ξεκίνησαν από τη Λάρισα, κατέκτησαν τη Βόρεια Ελλάδα και πραγματοποιούν σήμερα κάθοδο στην πρωτεύουσα και την υπόλοιπη χώρα.

    Πρόκειται για οικογενειακή επιχείρηση. Στο πλευρό του, ο κ. Κυριακάκης έχει τον αδερφό του Μίλτο, ο οποίος έχει αναλάβει την εφαρμογή των αρχιτεκτονικών σχεδίων (τα καταστήματα Mikel είναι πολύπλοκες κατασκευές), τη σύζυγο Χρύσα Γερολυμάτου που είναι υπεύθυνη ανάπτυξης και τον άλλο αδερφό Κυριάκο που είναι υπεύθυνος οικονομικών.

    Το πρώτο κατάστημα Mikel στην Λάρισα δημιουργήθηκε το 2008, όταν ύστερα από σχετική έρευνα αγοράς αναδείχθηκε η ανάγκη για δημιουργία νέων καταστημάτων Καφεστίασης στην πόλη. Το καφε-κεντρικό concept που πρότεινε το Mikel είχε τόσο μεγάλη επιτυχία που η γενική διεύθυνση αποφάσισε την ανάπτυξη δικτύου μέσω franchise και την ίδρυση της εταιρείας ΜΙΚΕΛ ΚΑΦΕ ΑΕ, αρμοδιότητα της οποίας θα ήταν η υποστήριξη και η ομαλή λειτουργία αυτού του δικτύου.

    Το όνομα της εταιρείας αποτελεί αρκτικόλεξο των ονομάτων του ΔΣ, των ανθρώπων δηλαδή που άκουσαν τον παλμό της πόλης και σχεδίασαν και οργάνωσαν το αρχικό τους όραμα. “Παράλληλα αποτελεί και αρκτικόλεξο του moto μας ‘Maybe It’s Knowledge Entering Life’.


    Κάθε κατάστημα της αλυσίδας Mikel διακρίνεται για την άριστη οργάνωση των υποδομών του, τον εκσυγχρονισμό των εγκαταστάσεών του, την υψηλή ποιότητα των πρώτων υλών, την υγιεινή των χώρων καθώς και τους κανόνες της εύρυθμης λειτουργίας του διασφαλίζοντας μία γκάμα προϊόντων ανωτέρου επιπέδου. Εξάλλου, τα καταστήματα είναι πιστοποιημένα από ιδιωτικό φορέα κατά το πρότυπο ISO 22000, τον έλεγχο εφαρμογής του οποίου κατέχει το τμήμα του Ποιοτικού Ελέγχου της εταιρείας.


    Οι ενδιαφερόμενοι ξεπερνούν τους 1.000, καθώς τα στοιχεία από ήδη υπάρχοντα καταστήματα έχουν δείξει ότι το περιθώριο κέρδους μπορεί να προσεγγίσει το 20% και η απόσβεση να πραγματοποιηθεί σε 18 έως 24 μήνες.

    «Σε αρκετές περιοχές, όπως η Θεσσαλονίκη, ουσιαστικά έχουμε “παγώσει” τις διαδικασίες καθώς δεν προλαβαίνουμε να κάνουμε νέες παρουσιάσεις. Πλέον, δύο ημέρες την εβδομάδα ένα μεγάλο κομμάτι της εταιρείας ασχολείται αποκλειστικά με ενημέρωση ενδιαφερόμενων για νέα καταστήματα. Προχωρούμε με γρήγορους ρυθμούς, υπήρξε περίπτωση που ανοίξαμε δύο καταστήματα σε τρεις ημέρες ενώ κατά μέσο όρο ανοίγουμε πλέον ένα κατάστημα την εβδομάδα. Στους νέους ενδιαφερόμενους προστίθενται και οι παλαιοί, οι οποίοι ζητούν να υπογράψουν συμβόλαια για δεύτερα ή τρίτα καταστήματα στις πόλεις τους». Με πρόχειρους υπολογισμούς η αλυσίδα εκτιμάται ότι μέχρι το τέλος της χρονιάς θα κατέχει ηγετική θέση στην αγορά των καφέ με 70 καταστήματα».

    Δεν υπάρχουν σχόλια :

    Δημοσίευση σχολίου