Επιβεβαίωσε ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης ότι έρχονται αποχωρήσεις υπαλλήλων και συγχωνεύσεις οργανισμών που υπάγονται στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Μιλώντας στον Mega το πρωί της Κυριακής ανέφερε ότι το υπουργείο «έχει την ατυχία να έχει πάρα πολλές ΔΕΚΟ που χρηματοδοτούνται από το κράτος».
Όπως είπε, «έχουν στηθεί πάρα πολλοί οργανισμοί που κάνουν παράλληλα πράγματα» και συμπλήρωσε έχει ξεκινήσει εδώ και μία εβδομάδα αξιολόγηση των δομών, των αναγκών και του προσωπικού, ώστε «να φύγουν αυτοί που δεν είναι αναγκαίοι».
Ο κ. Χρυσοχοΐδης ξεκαθάρισε ότι δεν θα χάσουν τη δουλειά τους υπάλληλοι που κάνουν χρήσιμη δουλειά και ανέφερε ως παράδειγμα πως «δεν μπορεί να απολυθεί ένας οδηγός που κινεί κάθε μέρα το λεωφορείο».
«Θα πρέπει να αποφύγουμε να αγγίξουμε οργανισμούς που παρέχουν καθημερινό έργο, όπως είναι οι συγκοινωνίες ώστε να μην υπάρξουν προβλήματα στην εξυπηρέτηση των πολιτών» πρόσθεσε.
Ο υπουργός Μεταφορών εξήγησε ότι η «δεξαμενή» των προς αποχώρηση υπαλλήλων είναι στους κατασκευαστικούς οργανισμούς που «εκ των πραγμάτων πρέπει να συγχωνευθούν».
Ειδικότερα, αναφέρθηκε στην ΕΡΓΟΣΕ, το Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας (ΤΕΟ), την Αττικό Μετρό, Εγνατία, οι οποίες «πρέπει να συγχωνευθούν και έχουν προσωπικό που χρειάζεται επαναξιολόγηση».
Όσον αφορά τα περί «ξαφνικού θανάτου» του ΤΕΟ ο κ. Χρυσοχοΐδης έκανε λόγο για «ανεύθυνη συζήτηση», συμπληρώνοντας πως εδώ και δύο μήνες είχε ανακοινώσει ότι μπαίνει σε φάση εκκαθάρισης, καθώς δεν έχει λόγο ύπαρξης.
Εξάλλου, ο υπουργός ανακοίνωσε ότι δεν θα γίνει αύξηση της τιμής των εισιτηρίων στις αστικές συγκοινωνίες.
Μιλώντας στον Mega το πρωί της Κυριακής ανέφερε ότι το υπουργείο «έχει την ατυχία να έχει πάρα πολλές ΔΕΚΟ που χρηματοδοτούνται από το κράτος».
Όπως είπε, «έχουν στηθεί πάρα πολλοί οργανισμοί που κάνουν παράλληλα πράγματα» και συμπλήρωσε έχει ξεκινήσει εδώ και μία εβδομάδα αξιολόγηση των δομών, των αναγκών και του προσωπικού, ώστε «να φύγουν αυτοί που δεν είναι αναγκαίοι».
Ο κ. Χρυσοχοΐδης ξεκαθάρισε ότι δεν θα χάσουν τη δουλειά τους υπάλληλοι που κάνουν χρήσιμη δουλειά και ανέφερε ως παράδειγμα πως «δεν μπορεί να απολυθεί ένας οδηγός που κινεί κάθε μέρα το λεωφορείο».
«Θα πρέπει να αποφύγουμε να αγγίξουμε οργανισμούς που παρέχουν καθημερινό έργο, όπως είναι οι συγκοινωνίες ώστε να μην υπάρξουν προβλήματα στην εξυπηρέτηση των πολιτών» πρόσθεσε.
Ο υπουργός Μεταφορών εξήγησε ότι η «δεξαμενή» των προς αποχώρηση υπαλλήλων είναι στους κατασκευαστικούς οργανισμούς που «εκ των πραγμάτων πρέπει να συγχωνευθούν».
Ειδικότερα, αναφέρθηκε στην ΕΡΓΟΣΕ, το Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας (ΤΕΟ), την Αττικό Μετρό, Εγνατία, οι οποίες «πρέπει να συγχωνευθούν και έχουν προσωπικό που χρειάζεται επαναξιολόγηση».
Όσον αφορά τα περί «ξαφνικού θανάτου» του ΤΕΟ ο κ. Χρυσοχοΐδης έκανε λόγο για «ανεύθυνη συζήτηση», συμπληρώνοντας πως εδώ και δύο μήνες είχε ανακοινώσει ότι μπαίνει σε φάση εκκαθάρισης, καθώς δεν έχει λόγο ύπαρξης.
Εξάλλου, ο υπουργός ανακοίνωσε ότι δεν θα γίνει αύξηση της τιμής των εισιτηρίων στις αστικές συγκοινωνίες.
tanea.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου