Μια γυάλινη σφαίρα γεμάτη από ειδικό υγρό που συγκεντρώνει την ηλιακή ακτινοβολία και που ακολουθεί την πορεία του ήλιου χάρη σε έναν ηλιακό ιχνηλάτη δύο αξόνων είναι η ιδέα του Γερμανού αρχιτέκτονα Αντρέ Μπρέσσελ για την εκμετάλλευση της ηλιακής ενέργειας.
Ο Μπρέσσελ και οι μηχανικοί ηλιακής ενέργειας της εταιρείας Rawlemon Solar Architecture υποστηρίζουν ότι το σύστημα επιτυγχάνει μεγαλύτερη αποδοτικότητα από τα συμβατικά φωτοβολταϊκά και μπορεί να παράξει τετραπλάσια ενέργειας σε συνθήκες χαμηλής ηλιοφάνειας.
Ο Μπρέσσελ υποστηρίζει ότι ο βαθμός απόδοσής του φθάνει μέχρι στιγμής το 30%.
Υποστηρίζουν μάλιστα ότι μπορεί να συγκεντρώσει το ηλιακό φως αλλά και το φως της Σελήνης κατά 10.000 φορές, αλλά και να συνδυαστεί με έναν κινητήρα Στέρλινγκ.
Πιθανές εφαρμογές της τεχνολογίας είναι η φόρτιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων, παραθύρων παραγωγής ενέργειας και αυτόνομων ηλεκτρογεννητριών.
Προς το παρόν η ιδέα βρίσκεται στη φάση ανάπτυξης του πρωτοτύπου και έτσι δεν υπάρχουν στοιχεία για την ισχύ, την ηλεκτροπαραγωγική ικανότητα, το βάρος ή το κόστος.
Η ιδέα είχε παρουσιαστεί τον Ιούνιο του 2013 στο econews και ήταν ανάμεσα στους φιναλίστ του ενεργειακού βραβείου World Technology Network Awards που έλαβε χώρα στη Νέα Υόρκη το Νοέμβριο (και απονεμήθηκε στην Tesla Motors).
econews
Ο Μπρέσσελ και οι μηχανικοί ηλιακής ενέργειας της εταιρείας Rawlemon Solar Architecture υποστηρίζουν ότι το σύστημα επιτυγχάνει μεγαλύτερη αποδοτικότητα από τα συμβατικά φωτοβολταϊκά και μπορεί να παράξει τετραπλάσια ενέργειας σε συνθήκες χαμηλής ηλιοφάνειας.
Ο Μπρέσσελ υποστηρίζει ότι ο βαθμός απόδοσής του φθάνει μέχρι στιγμής το 30%.
Υποστηρίζουν μάλιστα ότι μπορεί να συγκεντρώσει το ηλιακό φως αλλά και το φως της Σελήνης κατά 10.000 φορές, αλλά και να συνδυαστεί με έναν κινητήρα Στέρλινγκ.
Πιθανές εφαρμογές της τεχνολογίας είναι η φόρτιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων, παραθύρων παραγωγής ενέργειας και αυτόνομων ηλεκτρογεννητριών.
Προς το παρόν η ιδέα βρίσκεται στη φάση ανάπτυξης του πρωτοτύπου και έτσι δεν υπάρχουν στοιχεία για την ισχύ, την ηλεκτροπαραγωγική ικανότητα, το βάρος ή το κόστος.
Η ιδέα είχε παρουσιαστεί τον Ιούνιο του 2013 στο econews και ήταν ανάμεσα στους φιναλίστ του ενεργειακού βραβείου World Technology Network Awards που έλαβε χώρα στη Νέα Υόρκη το Νοέμβριο (και απονεμήθηκε στην Tesla Motors).
econews
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου