Γιατί δεν έχει γεμίσει η Ευρώπη ηλεκτρικά και υδρογονικά αυτοκίνητα προς όφελος του περιβάλλοντος και όλων μας; Υπάρχουν πολλοί λόγοι αλλά ένας είναι η έλλειψη σταθμών ανεφοδιασμού. H δε έλλειψη αυτή οφείλεται στην έλλειψη πελατών …
Για να σπάσει ο φαύλος κύκλος η Ευρωπαϊκή Ένωση και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο (ΕΚ) προωθούν κανόνες που θα καταστήσουν υποχρεωτική τη δημιουργία τέτοιων σταθμών στα κράτη μέλη μέχρι το 2020.
Bασικά εναλλακτικά καύσιμα, πέραν του ηλεκτρισμού, είναι το υγροποιημένο φυσικό αέριο(LPG), το συμπιεσμένο ή υγροποιημένο φυσικό αέριο (CNG, LNG), τα βιοκαύσιμα και το υδρογόνο. Ωστόσο μαζί, όλα αυτά δεν αποτελούν παρά ελάχιστη μειοψηφία σε μια αγορά που ακόμα και σήμερα κυριαρχείται σε ποσοστό άνω του 90%από το πετρέλαιο.
Στις 26 Νοεμβρίου, στην επιτροπή Mεταφορών του ΕK, εγκρίθηκαν μέτρα που καθιστούν υποχρεωτικόστα κράτη μέλη να θεσπίσουν δεσμευτικούς στόχους για τη δημιουργία τέτοιων υποδομών ανεφοδιασμού σε ηλεκτρικό και εναλλακτικά καύσιμα. Tο κάθε κράτος μέλος, σημειώνεται, θα θεσπίσει τους δικούς του στόχους, όμως θα πρέπει στη συνέχεια να τους υλοποιήσει.
econews.gr
Για να σπάσει ο φαύλος κύκλος η Ευρωπαϊκή Ένωση και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο (ΕΚ) προωθούν κανόνες που θα καταστήσουν υποχρεωτική τη δημιουργία τέτοιων σταθμών στα κράτη μέλη μέχρι το 2020.
Bασικά εναλλακτικά καύσιμα, πέραν του ηλεκτρισμού, είναι το υγροποιημένο φυσικό αέριο(LPG), το συμπιεσμένο ή υγροποιημένο φυσικό αέριο (CNG, LNG), τα βιοκαύσιμα και το υδρογόνο. Ωστόσο μαζί, όλα αυτά δεν αποτελούν παρά ελάχιστη μειοψηφία σε μια αγορά που ακόμα και σήμερα κυριαρχείται σε ποσοστό άνω του 90%από το πετρέλαιο.
Στις 26 Νοεμβρίου, στην επιτροπή Mεταφορών του ΕK, εγκρίθηκαν μέτρα που καθιστούν υποχρεωτικόστα κράτη μέλη να θεσπίσουν δεσμευτικούς στόχους για τη δημιουργία τέτοιων υποδομών ανεφοδιασμού σε ηλεκτρικό και εναλλακτικά καύσιμα. Tο κάθε κράτος μέλος, σημειώνεται, θα θεσπίσει τους δικούς του στόχους, όμως θα πρέπει στη συνέχεια να τους υλοποιήσει.
econews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου