• Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

    Καταγγελία : Εταιρεία τηλεπικοινωνιών, μας θεωρούν βλάκες!!!

    Σήμερα είπα να μοιραστώ μαζί σας  κάτι που μου συνέβη πριν από καιρό και συνεχίζει να μου συμβαίνει...







    Περίπου πριν από ένα μήνα και κάτι δέχτηκα ένα τηλέφωνο από γνωστή εταιρεία τηλεπικοινωνιών αρχίζοντας όπως πάντα με την γνωστή σε όλους μας ατάκα! "έχουμε ένα νέο πρόγραμμα για Internet στα 18, κάτι ευρώ αλλά έχουν μείνει λίγα προγράμματα ακόμα και πρέπει να προλάβετε" και συνεχίζει... "Εσείς είστε ευχαριστημένοι από την εταιρία σας? και πόσα δίνετε σε αυτήν?"..

    Ευγενικός όπως πάντα απάντησα στην κοπέλα όλες της ερωτήσεις που μου έκανε και συνέχισα να ρωτάω διάφορα πράγματα για να μάθω ακριβός Περί τίνος πρόκειται!
    Μετά που τελειώσαμε, μου άρεσε αρκετά μπορώ να πω το συγκεκριμένο πρόγραμμα αλλά μέσα στο σπίτι δεν είμαι μόνος μου! υπάρχουν και άλλοι πού έπρεπε να ρωτήσω πρώτα αν ενδιαφέρονται για το πρόγραμμα! λέω λοιπόν στην κοπέλα "θα μπορούσες να με ξανά πάρεις αύριο γιατί πρέπει να ρωτήσω και άλλα άτομα μέσα στο σπίτι αν ενδιαφέρονται για το πρόγραμμα, Εγώ είμαι εντάξει πάντως και από εμένα έχεις το ΟΚ" ...
    τότε γυρίζει και μου λέει με φωνή που τρέμει! " αύριο κύριε ........ μπορεί να μην υπάρχει το πρόγραμμα καθώς όπως προείπα έχουν μείνει ελάχιστα πακέτα ακόμα στην προσφορά μας και μπορεί να το πληρώσετε πιο ακριβά μετά" 

    εκεί και εγώ νευρίασα λίγο γιατί κατάλαβα τι πάει να πει και δεν μου άρεσε καθόλου ο τρόπος της να σου πλασάρει κάτι με πούστικο τρόπο!
    και της λέω " Εντάξει βρε κοπελιά δεν πειράζει , θα το ρισκάρω και θα περιμένω τηλεφώνημα σου αύριο, και αν δεν έχει μείνει τίποτα δεν πειράζει όλα κάλα" . πολύ καλά κύριε μου, μου λέει και μου το κλείνει...

    την επόμενη μέρα με πήρε τηλέφωνο στο σπίτι όμως εγώ έλειπα (μια ημέρα μετά)
    μετά από δυο μέρες με ξαναπήρε και πάλι έλειπα (δυο ημέρες μετά)
    για να μην τα πολυλογώ εδώ και ένα μήνα και κάτι με παίρνει τηλέφωνο κάθε μέρα και πλέον λέω επίτηδες ότι δεν είμαι σπίτι!

    δηλαδή με περνάς για ηλίθιο ? μου λες αύριο δεν θα υπάρχει το πρόγραμμα και μετά από πέντε ημέρες ( που για δικούς μου λόγους δεν ήμουν στο σπίτι να απαντήσω ) συνέχιζε να υπάρχει το πρόγραμμα, και συνεχίζεις να παίρνεις ΕΝΑ μήνα μετά για το ίδιο πρόγραμμα και να πρήζεις τους άλλους που είναι μέσα σε αυτό το σπίτι, Νομίζεις ότι θα αγοράσω κάτι το οποίο το προωθεί ένας Ψεύτης? και μάλιστα από τους πολύ κακους!!

    εντάξει θα μου πείτε εντολές εκτελεί.. τα έχει μάθει στα σεμινάρια της εταιρίας της και στην σχολή Marketing όπου φοίτησε! αλλά εκεί δεν σου έμαθαν ποτέ ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΙΔΙΟΙ ??

    παίρνε τώρα κανένα χρόνο τηλέφωνα έτσι για να το βλέπω και να επιβεβαιώνομε για το πόσο βλάκες είστε!


    P.Blogger

    Δεν υπάρχουν σχόλια :

    Δημοσίευση σχολίου