• Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2013

    Απόστολος Αποστολάκης, ο άνθρωπος που έφτιαξε το πρώτο e-shop μαθαίνοντας στους Έλληνες το online shopping

    Μπορεί η Ελλάδα να είναι σχετικά πίσω στις αγορές μέσω διαδικτύου, ωστόσο οφείλει ακόμα και αυτά τα δειλά της βήματα στον Απόστολο Αποστολάκη, που καινοτομεί μέσα από το πληκτρολόγιο.


    Όπως αναφέρει το fortunegreece, το 1998 ο Απόστολος μαζί με τα αδέλφια Κώστα και Σίμο Μαυροειδή θα στήσει το e-shop.gr, το πρώτο επιτυχημένο και μαζικό ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ελλάδα για να φτάσει στα τέλη του 2011 να υλοποιήσει μαζί φίλους του μία δική του ιδέα, την δυνατότητα παραγγελίας φαγητών μέσω ίντερνετ. Κάπως έτσι γεννήθηκε το e-food.gr, ενώ το 2012 όταν η Ελευθερία Ζούρου, πρώην στέλεχος εταιρειών καλλυντικών και media, γυρνώντας από ένα ταξίδι στην Ουγκάντα, του πρότεινε την δημιουργία μίας υπηρεσίας εξεύρεσης γιατρού, η οποία λίγο καιρό αργότερα υλοποιήθηκε μέσω του doctoranytime.gr.



    Καθόλου άσχημα για έναν αυτοδημιούργητο επιχειρηματία, ετών 39 ο οποίος για την τρέχουσα χρήση αναμένεται να κλείσει με πωλήσεις ύψους 60 εκατ. ευρώ από 36 εκατ. ευρώ το 2012.

    Η μαγιά του e-shop σύμφωνα με τον Απόστολο, οποίος πλέον ασχολείται ελάχιστα με την διοίκηση της εταιρείας καθώς οι νεότερες επενδύσεις του έχουν μεγαλύτερη ανάγκη στα πρώτα τους βήματα, ήταν αυτή που βοήθησε στην γρήγορη ανάπτυξη του e-food.gr. Λίγο πριν κλείσει το δεύτερο χρόνο λειτουργίας της, η υπηρεσία delivery που ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2012 καταφέρνει να έχει σε μηνιαία βάση 100.000 επισκέπτες το μήνα από τους οποίους οι μισοί (50.000) πραγματοποιούν παραγγελίες (1.200 ημερησίως). Ο αριθμός των συνεργαζόμενων εστιατορίων έφτασε τα 900 σε 17 πόλεις και κάθε εβδομάδα προστίθενται κατά μέσο όρο 30 – 40 νέα.




    Το e-food.gr, αν και δεν ξεκίνησε πρώτο στη συγκεκριμένη αγορά, έχει καταφέρει σήμερα να βρίσκεται στην κορυφή των ανταγωνιστικών σάιτ που πραγματοποιούν ψηφιακές παραγγελίες για delivery. Σύμφωνα με εκτιμήσεις καθημερινά πραγματοποιούνται συνολικά 200.000 παραγγελίες delivery σε όλη την Ελλάδα με το on-line κομμάτι να είναι περίπου στο 1,5% στην συνολική πίτα, αλλά με δυνατότητες να φτάσει μέσα στα επόμενα χρόνια το 25%. Σε αυτό θα συμβάλλουν τόσο οι on-line προσφορές όσο και η επέκταση της εφαρμογής στα κινητά. Ήδη το mobile app του e-food.gr -αν και λανσαρίστηκε αυτό το καλοκαίρι- έχει καταφέρει και καλύπτει το 20 – 25% των συνολικών παραγγελιών της εταιρείας.

    Η νεότερη ηλεκτρονική δουλεία του Απόστολου, αυτή που έκανε σε συνεργασία με την Ελευθερία Ζούρου, το doctoranytime.gr είναι και η πιο επαναστατική στην ελληνική αγορά. Για να γίνει πιο κατανοητό, η λειτουργία του θυμίζει αρκετά αυτή του booking.com, αλλά για ιατρικές υπηρεσίες: μπορείς να δεις ποιος γιατρός ανά ειδικότητα βρίσκεται σε κοντινή απόσταση από εσένα και να αποφασίσεις, λαμβάνοντας υπ όψη και τις γνώμες και τις απόψεις (μόνο) άλλων ασθενών που έχουν εξετασθεί ή έχουν κάνει επέμβαση στο συγκεκριμένο ιατρείο. Όπως εξηγεί ο Απόστολος αυτό είναι και το κίνητρο που οι χρήστες της νέας αυτής εφαρμογής αυξάνονται ραγδαία.

     


    Πηγή: iefimerida.gr

    Δεν υπάρχουν σχόλια :

    Δημοσίευση σχολίου