Η BMW αφήνει ελεύθερα δύο νέα καυτά μοντέλα στους δρόμους.
Στην έκθεση NAIAS του Ντιτρόιτ (18 έως 26 Ιανουαρίου) θα γίνουν τα επίσημα αποκαλυπτήρια της Μ3 της επόμενης γενιάς , αλλά και της πρώτης Μ4 με τρίθυρο αμάξωμα Coupe.
Η πιο σπορ εκδοχή της σειράς 3 υποβλήθηκε σε δίαιτα και έτσι ζυγίζει 83 κιλά λιγότερα από την προηγούμενη χάρη στη χρήση ανθρακονημάτων και αλουμινίου σε διάφορα μέρη του αμαξώματος και σε ορισμένα μηχανικά εξαρτήματα.
Οικονομία έκανε όμως η BMW και στον αριθμό των κυλίνδρων, καθώς τα νέα μοντέλα θα εφοδιάζονται με τρίλιτρους εξακύλινδρους κινητήρες αντί των γνωστών V8. Αν και μικρότεροι σε χωρητικότητα, οι νέοι κινητήρες θα αποδίδουν 431 ίππους, δηλαδή 11 περισσότερους από τους οκτακύλινδρους, ενώ θα είναι τεχνολογίας Biturbo καθώς θα διαθέτουν δύο υπερσυμπιεστές.
Η Μ3 παραμένει πιστή στο κλασικό τετράθυρο αμάξωμα σεντάν με χαρακτηριστικά βράγχια εξαερισμού στα πλευρά, με χαμηλωμένο αμάξωμα και με ένα καλαίσθητο πακέτο αεροδυναμικών βοηθημάτων. Όποιος επιθυμεί έναν πιο σπορτίβ σχεδιασμό για το αμάξωμα, μπορεί να επιλέξει την τρίθυρη έκδοση Coupe με τον κωδικό Μ4, η οποία υπολογίζεται ότι θα κοστίζει στο εξωτερικό τουλάχιστον 700 ευρώ ακριβότερα από την τετράθυρη Μ3.
Και τα δύο μοντέλα θα λανσαριστούν με εξατάχυτα χειροκίνητα σαζμάν στον βασικό εξοπλισμό τους, ενώ πραγματοποιούν την επιτάχυνση από στάση έως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,3’’. Μάλιστα στις εκδόσεις με το προαιρετικό επτατάχυτο κιβώτιο τύπου διπλού συμπλέκτη (DSG) επιταχύνουν οι Μ3 και Μ4 δύο δέκατα του δευτερολέπτου γρηγορότερα. Στη συγκεκριμένη έκδοση φτάνει η τελική ταχύτητα τα 280 χλμ./ώρα, ενώ στις υπόλοιπες «περιορίζεται» στα 250 χλμ./ώρα.
Να σημειώσουμε, ότι στον πρόσθετο εξοπλισμό περιλαμβάνεται και ελεγχόμενο σύστημα Burn out των ελαστικών με τα ανάλογα ηχητικά και οπτικά εφέ!
Σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα κυμαίνεται και η κατανάλωση καυσίμου. Σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις, οι νέες Μ3 και Μ4 που θα λανσαριστούν τον Ιούνιο του 2014, θα αρκούνται σε 8,8 λίτρα αμόλυβδη ανά 100 χλμ. στις εκδόσεις με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και σε 8,3 λίτρα ανά 100 χλμ. σε εκείνες που είναι εξοπλισμένες με αυτόματο σαζμάνDSG.
Πρόκειται ωστόσο για θεωρητικές τιμές, που πάνε…περίπατο, αν διαθέτει ο οδηγός βαρύ δεξί πόδι. Και σε αυτοκίνητα με τέτοιες προδιαγραφές, είναι δύσκολο να αντισταθείς στον πειρασμό.
gazzetta.gr
Στην έκθεση NAIAS του Ντιτρόιτ (18 έως 26 Ιανουαρίου) θα γίνουν τα επίσημα αποκαλυπτήρια της Μ3 της επόμενης γενιάς , αλλά και της πρώτης Μ4 με τρίθυρο αμάξωμα Coupe.
Η πιο σπορ εκδοχή της σειράς 3 υποβλήθηκε σε δίαιτα και έτσι ζυγίζει 83 κιλά λιγότερα από την προηγούμενη χάρη στη χρήση ανθρακονημάτων και αλουμινίου σε διάφορα μέρη του αμαξώματος και σε ορισμένα μηχανικά εξαρτήματα.
Οικονομία έκανε όμως η BMW και στον αριθμό των κυλίνδρων, καθώς τα νέα μοντέλα θα εφοδιάζονται με τρίλιτρους εξακύλινδρους κινητήρες αντί των γνωστών V8. Αν και μικρότεροι σε χωρητικότητα, οι νέοι κινητήρες θα αποδίδουν 431 ίππους, δηλαδή 11 περισσότερους από τους οκτακύλινδρους, ενώ θα είναι τεχνολογίας Biturbo καθώς θα διαθέτουν δύο υπερσυμπιεστές.
Η Μ3 παραμένει πιστή στο κλασικό τετράθυρο αμάξωμα σεντάν με χαρακτηριστικά βράγχια εξαερισμού στα πλευρά, με χαμηλωμένο αμάξωμα και με ένα καλαίσθητο πακέτο αεροδυναμικών βοηθημάτων. Όποιος επιθυμεί έναν πιο σπορτίβ σχεδιασμό για το αμάξωμα, μπορεί να επιλέξει την τρίθυρη έκδοση Coupe με τον κωδικό Μ4, η οποία υπολογίζεται ότι θα κοστίζει στο εξωτερικό τουλάχιστον 700 ευρώ ακριβότερα από την τετράθυρη Μ3.
Και τα δύο μοντέλα θα λανσαριστούν με εξατάχυτα χειροκίνητα σαζμάν στον βασικό εξοπλισμό τους, ενώ πραγματοποιούν την επιτάχυνση από στάση έως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,3’’. Μάλιστα στις εκδόσεις με το προαιρετικό επτατάχυτο κιβώτιο τύπου διπλού συμπλέκτη (DSG) επιταχύνουν οι Μ3 και Μ4 δύο δέκατα του δευτερολέπτου γρηγορότερα. Στη συγκεκριμένη έκδοση φτάνει η τελική ταχύτητα τα 280 χλμ./ώρα, ενώ στις υπόλοιπες «περιορίζεται» στα 250 χλμ./ώρα.
Να σημειώσουμε, ότι στον πρόσθετο εξοπλισμό περιλαμβάνεται και ελεγχόμενο σύστημα Burn out των ελαστικών με τα ανάλογα ηχητικά και οπτικά εφέ!
Σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα κυμαίνεται και η κατανάλωση καυσίμου. Σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις, οι νέες Μ3 και Μ4 που θα λανσαριστούν τον Ιούνιο του 2014, θα αρκούνται σε 8,8 λίτρα αμόλυβδη ανά 100 χλμ. στις εκδόσεις με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και σε 8,3 λίτρα ανά 100 χλμ. σε εκείνες που είναι εξοπλισμένες με αυτόματο σαζμάνDSG.
Πρόκειται ωστόσο για θεωρητικές τιμές, που πάνε…περίπατο, αν διαθέτει ο οδηγός βαρύ δεξί πόδι. Και σε αυτοκίνητα με τέτοιες προδιαγραφές, είναι δύσκολο να αντισταθείς στον πειρασμό.
gazzetta.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου