• Δευτέρα, 20 Ιανουαρίου 2014

    Τα 8 τρόφιμα που πρέπει να έχει κάθε κουζίνα (και κάθε γυναίκα που θέλει να αδυνατίσει)

    Αν θέλετε να ακολουθείτε μια σωστή και ισορροπημένη διατροφή που θα βοηθήσει να φτιάξετε το σώμα που πάντα θέλατε, σε συνδυασμό με συχνή άσκηση φυσικά, το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να ξεκινήσετε από την κουζίνα σας. Γιατί, μια κουζίνα που είναι γεμάτη με αλμυρά σνακ, γλυκά και λιχουδιές δεν θα σας βοηθήσει και πολύ. Τα παρακάτω τρόφιμα είναι απαραίτητα για κάθε υγιεινή κουζίνα που σέβεται τον εαυτό της και κάθε γυναίκα που θέλει να είναι fit και να φαίνεται:





    1. σπανάκι: Ρίξτε μερικά φύλλα σε σχεδόν κάθε γεύμα σας και, παρότι δεν θα καταλάβετε μεγάλη διαφορά, θα γεμίσετε με σίδηρο, μαγνήσιο, βιταμίνες Α και Κ και το σώμα σας θα σας ευγνωμονεί

    2. Φρούτα: Χρειάζεται να πούμε κάτι παραπάνω από όσα ήδη ξέρετε για τα φρούτα;

    3. Γιαούρτι: Είτε το συνδυάζετε με υγιεινές γαρνιτούρες είτε το χρησιμοποιείτε ως υποκατάστατο λιπαρών συστατικών σε συνταγές (π.χ. αντί για βούτυρο ή μαγιονέζα), το άπαχο γιαούρτι είναι το πλέον απαραίτητο υγιεινό τρόφιμο που πρέπει να βρίσκεται στο ψυγείο σας (εκτός αν είστε χορτοφάγοι ή ευαίσθητοι στη λακτόζη)

    4. Λεμόνι: Στύψτε το στο νερό σας, στο τσάι σας ή στη σαλάτα σας. Το λεμόνι δίνει ιδιαίτερη διάσταση σε όλα τα φαγητά και τα κάνει πολύ πιο υγιεινά.

    5. Ξηροί καρποί: Μπορεί μεν να έχουν πολλές θερμίδες, αλλά μια χούφτα ξηροί καρποί σε κρατάνε χορτάτο και πολλοί από αυτούς σου παρέχουν μεγάλη ποσότητα ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, που είναι ευεργετικά για την καρδιά.

    6. Σκόνη πρωτεΐνης: Αν προσπαθείτε να χάσετε κιλά, η λήψη πρωτεΐνης για να «χτίσετε» δυνατούς μυς είναι το ίδιο απαραίτητη με το να πηγαίνετε στο γυμναστήριο. Μια κουταλιά σκόνη πρωτεΐνης στο smoothie σας, στα ψημένα φαγητά σας ή και αλλού θα σας βοηθήσει να καλύψετε την απαραίτητη ποσότητα πρωτεΐνης που χρειάζεστε καθημερινά χωρίς καν να το σκεφτείτε.

    7. Quinoa: Μια υγιεινή δίαιτα απαιτεί πολλά είδη δημητριακών ολικής αλέσεως, αλλά η καλύτερη κίνηση που μπορείτε να κάνετε είναι να έχετε πάντα μια σακούλα quinoa στο ντουλάπι σας. Το ευέλικτο αυτό σιτηρό μαγειρεύεται γρήγορα ενώ αναμειγνύεται τέλεια με οποιαδήποτε σαλάτα για να μείνετε χορτάτοι και ικανοποιημένοι σε κάθε γεύμα.

    8. Μπαχαρικά και καρυκεύματα: Ένα καλά εφοδιασμένο ράφι καρυκευμάτων μπορεί να μειώσει σημαντικά την εξάρτησή σας από τη ζάχαρη και το αλάτι και να δώσει ακόμα καλύτερη γεύση στα φαγητά σας. Για παράδειγμα, ρίξτε λίγη κανέλα στον καφέ σας για να τονώσει το ανοσοποιητικό σας και να ρυθμίσει το σάκχαρο, ή πασπαλίστε μία κουταλιά του γλυκού κουρκουμά στο δείπνο σας, ο οποίος έχει αντιφλεγμονώδη δράση.

    πηγή