• Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

    Παρουσιάστρια αθλητικών εξομολογείται: «Ο προπονητής μου, με κακοποιούσε σεξουαλικά!»

    Πρώτη φορά, για τα τραυματικά εφηβικά της χρόνια, μίλησε η παρουσιάστρια αθλητικών ειδήσεων του

    Sky News, Charlie Webster.


    Η 31χρονη, αποκάλυψε πως όταν ήταν 15 ετών, ο προπονητής της, την κακοποιούσε σεξουαλικά, έχοντας περάσει τραγικές στιγμές στα χέρια του.


    Η Charlie, δήλωσε πως αποφάσισε να «σπάσει» την ανωνυμία της, ώστε μαζί με αυτήν, να «σπάσουν» τα ταμπού που υπάρχουν απέναντι στη σεξουαλική κακοποίηση νεαρών κοριτσιών.


    Για το λόγο αυτό, συμμετέχει ενεργά σε μια γυναικεία οργάνωση, την «Women’s Aid», για την οποία ετοιμάζεται να τρέξει 402 χιλιόμετρα μέσα σε εφτά ημέρες, ώστε να συγκεντρώσει χρήματα.



    Λίγο πριν το event πάντως, μιλώντας στο BBC 5 Live, αναφέρθηκε στο δύσκολο παρελθόν της, λέγοντας:

    «Στα 15 μου, ήμουν πολύ κοντά με τον προπονητή μου στο τρέξιμο. Τους εμπιστεύεσαι όταν είσαι μικρό παιδί. Σιγά σιγά, άρχισε να μου λέει να κάνουμε ιδιωτικά μαθήματα, γιατί έλεγε πως ήμουν καλή και θα βοηθούσε να κάνουμε μερικά extra μαθήματα. Με έφερε σε μια τέτοια θέση, και σε μια άκρως ιδιωτική κατάσταση, όπου κανείς δεν ήταν μπροστά. Και έπειτα με κακοποίησε εμένα, αλλά και την εμπιστοσύνη που του έδειξα. Δεν σεβάστηκε το ότι ήμουν ένα αθώο άτομα, που χρειαζόταν την υποστήριξη, τη συμπόνοια και την φροντίδα του!»



    Ο εν λόγω προπονητής στη συνέχεια φυλακίστηκε για δέκα ολόκληρα χρόνια, και όπως λέει η 31χρονη σήμερα παρουσιάστρια:

    «Δεν έχει σημασία πόσες φορές με κακοποίησε. Αλλά συνέβη αρκετές. Τότε δεν καταλάβαινα τι συμβαίνει, γιατί τον εμπιστευόμουν. Τότε, ούτε μια στιγμή δεν μου πέρασε από το μυαλό πως είχα κακοποιηθεί σεξουαλικά, γιατί αν το είχα καταλάβει, θα είχα κάνει κάτι από την πρώτη στιγμή!»





    Seleo.gr News

    Δεν υπάρχουν σχόλια :

    Δημοσίευση σχολίου