• Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

    Γιάννης Ζουγανέλης: «Ξύρισα το κεφάλι μου γιατί δεν μπορούσα να βλέπω τον εαυτό μου»


    Τον Γιάννη Ζουγανέλη το κοινό τον θυμάται πάντα με ξυρισμένο το κεφάλι του και μάλιστα τον έχει…
    συνδυάσει και με αυτή την εικόνα.

    Ο αγαπημένος ηθοποιός και τραγουδιστής ήταν καλεσμένος στην εκπομπή Πρωινό Mou και εκεί μεταξύ άλλων μίλησε και για την απόφασή του να ξυρίζει το κεφάλι του.

    «Το ξύρισες το κεφάλι για να μη φαίνεται η φαλάκρα και να κάνεις τον Κότζακ»; Ρώτησε ο Πέτρος Κωστόπουλος με τον Γιάννη Ζουγανέλη να απαντά: «Όταν το ξύρισα το 1995 μου έλεγαν «χημειοθεραπεία κάνεις»; Νομίζω ότι αυτή η μόδα είναι η χαρά του καράφλα. Δεν μπορούσα να βλέπω τον εαυτό μου συναισθηματικά, αλλά και γιατί μου θύμιζα τον πατέρα μου και με στενοχωρούσε επειδή είχε φύγε».

    Πηγή: gossip-tv.gr

    Δεν υπάρχουν σχόλια :

    Δημοσίευση σχολίου