Μέρες γιορτινές και με το θέμα του Σουμάχερ να κυριαρχεί στην ειδησεογραφία, η δουλειά συνεχίζεται στο newsauto.gr
Μέρος αυτής είναι και η δοκιμή του αρτιαφιχθέντα στη χώρα μας "Δασοφύλακα". Το νέο Forester με δίλιτρο κινητήρα diesel, 147PS βρίσκεται στα χέρια μας αυτές τις μέρες για εκτενή δοκιμή εντός αλλά κυρίως εκτός δρόμου!
Για την πλήρη δοκιμή του Forester diesel μείνετε συντονισμένοι στην έντυπη έκδοση του Car&Speed .
Αντί για άλλες ευχές για το νέο έτος απολαύστε μερικές από τις φωτογραφίες που βγάλαμε στα χιονισμένα οροπέδια του Μαινάλου.
Το Forester 4ης γενιάς παραμένει ικανό εκτός δρόμου. Το κεντρικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (συνεκτικός συμπλέκτης) όταν δεν υπάρχει ολίσθηση, κατανέμει ισόποσα (50-50) τη ροπή μπρος πίσω. Όταν υπάρξει απώλεια πρόσφυσης σε κάποιο τροχό αυξάνεται το ποσοστό προσδιδόμενης ροπής στον άλλο άξονα. Πολύ σημαντικό βοήθημα για τον οδηγό το σχεδιάγραμμα ροής ενέργειας που απεικονίζεται στην κεντρική κονσόλα.
Μέρος αυτής είναι και η δοκιμή του αρτιαφιχθέντα στη χώρα μας "Δασοφύλακα". Το νέο Forester με δίλιτρο κινητήρα diesel, 147PS βρίσκεται στα χέρια μας αυτές τις μέρες για εκτενή δοκιμή εντός αλλά κυρίως εκτός δρόμου!
Για την πλήρη δοκιμή του Forester diesel μείνετε συντονισμένοι στην έντυπη έκδοση του Car&Speed .
Αντί για άλλες ευχές για το νέο έτος απολαύστε μερικές από τις φωτογραφίες που βγάλαμε στα χιονισμένα οροπέδια του Μαινάλου.
Το Forester 4ης γενιάς παραμένει ικανό εκτός δρόμου. Το κεντρικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (συνεκτικός συμπλέκτης) όταν δεν υπάρχει ολίσθηση, κατανέμει ισόποσα (50-50) τη ροπή μπρος πίσω. Όταν υπάρξει απώλεια πρόσφυσης σε κάποιο τροχό αυξάνεται το ποσοστό προσδιδόμενης ροπής στον άλλο άξονα. Πολύ σημαντικό βοήθημα για τον οδηγό το σχεδιάγραμμα ροής ενέργειας που απεικονίζεται στην κεντρική κονσόλα.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου