• Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014

    Ο έρανος της ντροπής: Τα χρήματα της ομογένειας δεν έφτασαν ποτέ στη Μυρτώ

    Ολες τις νομικές διαδικασίες αποφάσισε να κινήσει η μητέρα της Μυρτούς για τον έρανο που διοργανώθηκε από την ελληνική ομογένεια με σκοπό να συγκεντρωθούν χρήματα για τη νοσοκομειακή περίθαλψη της, αφού τα χρήματα δεν έφτασαν ποτέ στο άτυχο κορίτσι.

    Η μητέρα της 16χρονης καταγγέλλει κερδοσκοπία εις βάρος της 16χρονης. Μάλιστα όπως γράφει και η Ελευθεροτυπία η Μαίρη Κοτρώτσου προσέφυγε στην εισαγγελία της Μασαχουσέτης ζητώντας τον έλεγχο του εράνου που οργάνωσε στα τέλη του 2013 η Ομοσπονδία Ελληνικών Σωματείων Νέας Αγγλίας.

    Συγκεκριμένα η μητέρα της Μυρτούς που κακοποιήθηκε βάναυσα από έναν Πακιστανό στην Πάρο καταγγέλλει αδιαφανείς διαδικασίες, ενώ απειλεί και με μηνύσεις για δυσφήμιση και πρόκληση ψυχικής οδύνης.

    «Ανακάλυψα ότι τα πρώτα χρήματα που στάλθηκαν από ομογενείς δεν μπήκαν ποτέ στον λογαριασμό για την αποκατάσταση της υγείας της. Έχω ήδη ζητήσει να ανοιχθούν οι λογαριασμοί. Υπάρχουν πολλά κενά στη διαδικασία που ακολουθήθηκε. Όσες φορές ζήτησα ονόματα όσων διαχειρίστηκαν τα χρήματα υπήρξαν αντιδράσεις», υποστηρίζει.

    Και προσθέτει «δεν θέλω τα χρήματα. Ούτε σεντ. Είμαι απόλυτη. Θέλω να επιστραφούν τα χρήματα για να μην μπορεί να πει κανείς τίποτα για τη Μυρτώ όταν ανακαλύψει πως δεν εκπίπτουν τα χρήματα από την αμερικανική εφορία. Αυτό είναι πιο σημαντικό για μένα. Μπορεί να έκανα και εγώ κάποια λάθη, δεν ήξερα, δελεάστηκα… Μου έλεγαν ότι θα αγοράσουμε ένα μηχάνημα που θα μπορεί να δώσει στη Μυρτώ τη δυνατότητα να επικοινωνεί. Εδώ και 18 μήνες δεν έχω ακούσει τη φωνή της Μυρτούς, έχω ακούσει κλάματα, αλλά όχι τη φωνή της».

    Πηγή: iefimerida.gr

    Δεν υπάρχουν σχόλια :

    Δημοσίευση σχολίου