Να πως θεωρώ, ότι τα υποσυνείδητα μηνύματα, περνάνε μέσα από την τηλεόραση. Το πρώτο που προσέχουμε είναι η φυσιολογία του ανθρώπινου ματιού.
'Boris'
Εικόνα 1η:Το φώς μπαίνει μέσα με τις διακεκομμένες γραμμές στο βάθος του ματιού. Εκεί όπου υπάρχουν οι «αισθητήρες», όπως ακριβώς στις ψηφιακές σας φωτογραφικές μηχανές. Κάθε αντικείμενο μεταδίδει φωτεινά κύματα σε όλες τις διευθύνσεις από κάθε σημείο του. Προτού σχηματιστεί ένα ακριβές είδωλο κάθε σημείου του αντικειμένου, τα οπτικά αυτά κύματα πρέπει να διέλθουν μέσω του οπτικού μας συστήματος. Στον οφθαλμό, η εικόνα του αντικειμένου που βλέπουμε, σχηματίζεται επάνω στον αμφιβληστροειδή χιτώνα του οφθαλμού. Ο αμφιβληστροειδής είναι μια λεπτή στιβάδα νευρικού ιστού η οποία βρίσκεται στο πίσω τμήμα της σφαίρας του οφθαλμού.
Περιέχει φωτοαισθητήρες, τα κωνία και τα ραβδία, καθώς επίσης και πέντε τύπους νευρώνων. Τα κωνία και τα ραβδία αντιδρούν στο φως με βραδείες, κλιμακωτές αλλαγές του δυναμικού της μεμβράνης τους. Τα ραβδία αντιδρούν αργά έτσι ώστε φωτόνια που απορροφούνται σε χρονικό διάστημα 100 ms, να αθροίζονται. Αυτό επιτρέπει την ανίχνευση ακόμα και πολύ μικρών ποσοτήτων φωτός.Ο κρυσταλλοειδής φακός και ο κερατοειδής του ματιού είναι το οπτικό σύστημα το οποίο εστιάζει το εισερχόμενο φως και το μετατρέπει σε εικόνα πάνω στον αμφιβληστροειδή. Η λειτουργία της όρασης είναι διαφορετική στο φωτεινό περιβάλλον (φωτοπική) από την όραση στο σκοτάδι ή ημίφως (σκοτοπική). ΕΚΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΤΥΦΛΟ ΣΗΜΕΙΟ, ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΤΟ ΝΕΥΡΟ!
Εικόνα 2η:Τα κωνία είναι τοποθετημένα προς το κέντρο, που αντιστοιχεί στο κεντρικό σημείο σε ότι κοιτάτε και ανιχνεύουν τα χρώματα. Τα ραβδία βλέπουν ασπρόμαυρα, ανιχνεύουν τις γωνίες τις διαφορές την κίνηση και «βλέπουν» σχεδόν ότι κινείται στην περιφερειακή σας όραση. Βλέπετε ποτέ ένα φώς που αναβοσβήνει στην περιφερειακή σας όραση; Αυτό είναι τα ραβδία που παρατηρούν. Έλκονται ειδικά από αυτό το είδος των σχημάτων.
Εικόνα 3η:Θεωρώ, αν και δεν είμαι σίγουρος, ότι μια τρισδιάστατη απεικόνιση από υπολογιστή χρησιμοποιείται για να απεικονίσει αυτή την ειδική τοπογραφία του ματιού. Κάτι σαν το μαγικό μάτι ίσως; Αλλά είμαι 100% σίγουρος ότι η αναγνώριση των σχημάτων θα δώσει αυτά που βλέπετε στην παρακάτω εικόνα με αυτό τον τρόπο.
Εικόνα 4η:Χρησιμοποιεί αντίθετα χρώματα για να προσθέσει βάθος και φωτοσκιάσεις σε μια εικόνα – κοιτάξτε προσεκτικά την εικόνα και θα δείτε όλα τα είδη παράξενων χρωμάτων όπως αυτά. Είναι επίσης ένας καταπληκτικός τρόπος να κρύψεις εκ προθέσεως μοτίβα. Οι εικόνες στην τηλεόραση ειδικά οι διαφημίσεις βασίζονται σε ορισμένους κοινούς κανόνες της τέχνης. Ένας από αυτούς τους κανόνες είναι ο «κανόνας των τρίτων», που χοντρικά μοιάζει με την παρακάτω εικόνα.
Εικόνα 5η:Αυτός ο κανόνας δείχνει πως και που οι εικόνες θα εμφανίζονται στην οθόνη. Βασικά τα ενδιαφέροντα πράγματα πρέπει να πέφτουν στα σημεία τομής. Έχω ονομάσει το αγαπημένο μου σημείο «D» γιατί εμφανίζονται στην τηλεόραση τα στήθη των γυναικών. Τώρα ας πάμε στο σημαντικό σημείο. Εδώ βρίσκεται η πεποίθηση μου για το πώς περνάνε τα υποσυνείδητα μηνύματα στις εκπομπές της τηλεοράσεως. Κάτι ενδιαφέρον που τραβά το βλέμμα θα εμφανιστεί (συνήθως κάποιο στήθος γυναίκας, συνήθως στο σημείο D) ενώ μια αντίστοιχη εικόνα αποτελούμενη από σχήματα L, θα εμφανιστεί ταυτόχρονα στην αντίθετη γωνία! Η εικόνα που αποτελείται από σχήματα L θα είναι ΑΟΡΑΤΗ στα κωνία γιατί θα ανακατευτεί σε ένα μείγμα χρώματος, αλλά τα ραβδία θα την δουν καθαρά – ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΤΟΧΕΥΕΙ **ΚΟΝΤΑ**. Όσο για τους «κακούς» σίγουρα το έχουν σκεφθεί τουλάχιστον 50 χρόνια πριν.
Ο «κανόνας των τρίτων» στη φωτογράφιση: Ο κανόνας των Τρίτων βασίζεται στο γεγονός ότι το ανθρώπινο μάτι εκ φύσεως εστιάζει την προσοχή μας σε ένα σημείο περίπου στα δύο τρίτα επάνω σε μια σελίδα. Τραβήξτε ή κάνετε Crop τις φωτογραφίες σας έτσι ώστε τα κύρια αντικείμενα να βρίσκονται γύρω από ένα από τα σημεία τομής και όχι στο κέντρο της εικόνας:
Εικόνα 6η:model: Πέννυ Μπαλτατζή fb group myspace
Εικόνα 7η: model: Zaklin
Τα τοπία σας θα είναι ευχάριστα στο μάτι, αν εφαρμοστεί ο κανόνας των Τρίτων και τοποθετείτε την γραμμή του ορίζοντά σας στην τομή. Εάν η περιοχή ενδιαφέροντος είναι η γη ή το νερό, η γραμμή του ορίζοντα θα είναι συνήθως στα κάτω δύο τρίτα. Εναλλακτικά, αν ο ουρανός είναι η περιοχή της έμφασης, η γραμμή του ορίζοντα μπορεί να είναι στο κάτω ένα τρίτο, αφήνοντας τον ουρανό να αναλάβει τα πάνω δύο τρίτα της εικόνας.
Εικόνα 8η:Τήνος.
Με λίγα λόγια, μη βάζετε το κυρίως θέμα στο κέντρο, γιατί θα περάσει απαρατήρητο.
Φυσικά ο Κανόνας Των Τρίτων έχει να κάνει και με την χρυσή τομή!
©Το άρθρο είναι του Boris.
Terra Papers
'Boris'
Εικόνα 1η:Το φώς μπαίνει μέσα με τις διακεκομμένες γραμμές στο βάθος του ματιού. Εκεί όπου υπάρχουν οι «αισθητήρες», όπως ακριβώς στις ψηφιακές σας φωτογραφικές μηχανές. Κάθε αντικείμενο μεταδίδει φωτεινά κύματα σε όλες τις διευθύνσεις από κάθε σημείο του. Προτού σχηματιστεί ένα ακριβές είδωλο κάθε σημείου του αντικειμένου, τα οπτικά αυτά κύματα πρέπει να διέλθουν μέσω του οπτικού μας συστήματος. Στον οφθαλμό, η εικόνα του αντικειμένου που βλέπουμε, σχηματίζεται επάνω στον αμφιβληστροειδή χιτώνα του οφθαλμού. Ο αμφιβληστροειδής είναι μια λεπτή στιβάδα νευρικού ιστού η οποία βρίσκεται στο πίσω τμήμα της σφαίρας του οφθαλμού.
Περιέχει φωτοαισθητήρες, τα κωνία και τα ραβδία, καθώς επίσης και πέντε τύπους νευρώνων. Τα κωνία και τα ραβδία αντιδρούν στο φως με βραδείες, κλιμακωτές αλλαγές του δυναμικού της μεμβράνης τους. Τα ραβδία αντιδρούν αργά έτσι ώστε φωτόνια που απορροφούνται σε χρονικό διάστημα 100 ms, να αθροίζονται. Αυτό επιτρέπει την ανίχνευση ακόμα και πολύ μικρών ποσοτήτων φωτός.Ο κρυσταλλοειδής φακός και ο κερατοειδής του ματιού είναι το οπτικό σύστημα το οποίο εστιάζει το εισερχόμενο φως και το μετατρέπει σε εικόνα πάνω στον αμφιβληστροειδή. Η λειτουργία της όρασης είναι διαφορετική στο φωτεινό περιβάλλον (φωτοπική) από την όραση στο σκοτάδι ή ημίφως (σκοτοπική). ΕΚΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΤΥΦΛΟ ΣΗΜΕΙΟ, ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΤΟ ΝΕΥΡΟ!
Εικόνα 2η:Τα κωνία είναι τοποθετημένα προς το κέντρο, που αντιστοιχεί στο κεντρικό σημείο σε ότι κοιτάτε και ανιχνεύουν τα χρώματα. Τα ραβδία βλέπουν ασπρόμαυρα, ανιχνεύουν τις γωνίες τις διαφορές την κίνηση και «βλέπουν» σχεδόν ότι κινείται στην περιφερειακή σας όραση. Βλέπετε ποτέ ένα φώς που αναβοσβήνει στην περιφερειακή σας όραση; Αυτό είναι τα ραβδία που παρατηρούν. Έλκονται ειδικά από αυτό το είδος των σχημάτων.
Εικόνα 3η:Θεωρώ, αν και δεν είμαι σίγουρος, ότι μια τρισδιάστατη απεικόνιση από υπολογιστή χρησιμοποιείται για να απεικονίσει αυτή την ειδική τοπογραφία του ματιού. Κάτι σαν το μαγικό μάτι ίσως; Αλλά είμαι 100% σίγουρος ότι η αναγνώριση των σχημάτων θα δώσει αυτά που βλέπετε στην παρακάτω εικόνα με αυτό τον τρόπο.
Εικόνα 4η:Χρησιμοποιεί αντίθετα χρώματα για να προσθέσει βάθος και φωτοσκιάσεις σε μια εικόνα – κοιτάξτε προσεκτικά την εικόνα και θα δείτε όλα τα είδη παράξενων χρωμάτων όπως αυτά. Είναι επίσης ένας καταπληκτικός τρόπος να κρύψεις εκ προθέσεως μοτίβα. Οι εικόνες στην τηλεόραση ειδικά οι διαφημίσεις βασίζονται σε ορισμένους κοινούς κανόνες της τέχνης. Ένας από αυτούς τους κανόνες είναι ο «κανόνας των τρίτων», που χοντρικά μοιάζει με την παρακάτω εικόνα.
Εικόνα 5η:Αυτός ο κανόνας δείχνει πως και που οι εικόνες θα εμφανίζονται στην οθόνη. Βασικά τα ενδιαφέροντα πράγματα πρέπει να πέφτουν στα σημεία τομής. Έχω ονομάσει το αγαπημένο μου σημείο «D» γιατί εμφανίζονται στην τηλεόραση τα στήθη των γυναικών. Τώρα ας πάμε στο σημαντικό σημείο. Εδώ βρίσκεται η πεποίθηση μου για το πώς περνάνε τα υποσυνείδητα μηνύματα στις εκπομπές της τηλεοράσεως. Κάτι ενδιαφέρον που τραβά το βλέμμα θα εμφανιστεί (συνήθως κάποιο στήθος γυναίκας, συνήθως στο σημείο D) ενώ μια αντίστοιχη εικόνα αποτελούμενη από σχήματα L, θα εμφανιστεί ταυτόχρονα στην αντίθετη γωνία! Η εικόνα που αποτελείται από σχήματα L θα είναι ΑΟΡΑΤΗ στα κωνία γιατί θα ανακατευτεί σε ένα μείγμα χρώματος, αλλά τα ραβδία θα την δουν καθαρά – ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΤΟΧΕΥΕΙ **ΚΟΝΤΑ**. Όσο για τους «κακούς» σίγουρα το έχουν σκεφθεί τουλάχιστον 50 χρόνια πριν.
Ο «κανόνας των τρίτων» στη φωτογράφιση: Ο κανόνας των Τρίτων βασίζεται στο γεγονός ότι το ανθρώπινο μάτι εκ φύσεως εστιάζει την προσοχή μας σε ένα σημείο περίπου στα δύο τρίτα επάνω σε μια σελίδα. Τραβήξτε ή κάνετε Crop τις φωτογραφίες σας έτσι ώστε τα κύρια αντικείμενα να βρίσκονται γύρω από ένα από τα σημεία τομής και όχι στο κέντρο της εικόνας:
Εικόνα 6η:model: Πέννυ Μπαλτατζή fb group myspace
Εικόνα 7η: model: Zaklin
Τα τοπία σας θα είναι ευχάριστα στο μάτι, αν εφαρμοστεί ο κανόνας των Τρίτων και τοποθετείτε την γραμμή του ορίζοντά σας στην τομή. Εάν η περιοχή ενδιαφέροντος είναι η γη ή το νερό, η γραμμή του ορίζοντα θα είναι συνήθως στα κάτω δύο τρίτα. Εναλλακτικά, αν ο ουρανός είναι η περιοχή της έμφασης, η γραμμή του ορίζοντα μπορεί να είναι στο κάτω ένα τρίτο, αφήνοντας τον ουρανό να αναλάβει τα πάνω δύο τρίτα της εικόνας.
Εικόνα 8η:Τήνος.
Με λίγα λόγια, μη βάζετε το κυρίως θέμα στο κέντρο, γιατί θα περάσει απαρατήρητο.
Φυσικά ο Κανόνας Των Τρίτων έχει να κάνει και με την χρυσή τομή!
©Το άρθρο είναι του Boris.
Terra Papers
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου