Θέλεις να βρεις δουλειά σε κάποια μεγάλη επιχείρηση; Εχεις Facebook και Linked-in; Τότε οι πιθανότητες είναι περισσότερες. Τουλάχιστον αυτό ισχυρίζονται αυτοί που (ενίοτε) προσλαμβάνουν...
Στις υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης, με έμφαση στο LinkedIn, έχουν στραφεί πλέον και οι ελληνικές επιχειρήσεις προκειμένου να αναζητήσουν και να προσελκύσουν στελέχη αλλά και να προωθήσουν την εταιρεία τους ως έναν χώρο εργασίας με καλές συνθήκες.
Επίσης οι περισσοτερες επιχειρήσεις που θέλουν να προσλάβουν εργαζομένους, θέλουν να γνωρίζουν τα υποψήφια στελέχη τους μέσω των social media.
Oπως προέκυψε από έρευνα σε 106 επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα (από τις οποίες 59% ήταν πολυεθνικές, 44% δραστηριοποιούνται στο χώρο των υπηρεσιών, 17% στη βιομηχανία και 24,5% στο εμπόριο) της εταιρίας ALba που παρουσιάστηκε σε εκδήλωση του Συνδέσμου Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού Ελλάδας (ΣΔΑΔΕ):
το 89% των εταιρειών του δείγματος μας δηλώνουν ότι κάνουν κάποια χρήση των social media.
η πλειοψηφία (43%) ξεκίνησαν να τα χρησιμοποιούν πιο ενεργά τα τελευταία δύο χρόνια.
Πρώτο σε χρήση το LinkedIn και ακολουθούν το facebook, τα εταιρικά blogs, το YouTube, το Twitter και το Yammer ενώ εξαιρετικά περιορισμένη είναι η χρήση μέσων όπως το Pinterest και το Instagram.
-Πρώτα στη χρήση των social media έρχονται τα τμήματα Marketing (53%) ενώ τα τμήματα HR έρχονται δεύτερα με ικανοποιητικά ποσοστά χρήσης (34%).
-Στόχος της χρήσης των social media είναι:
(α) Η αναζήτηση και προσέλκυση στελεχών (κυρίως μέσω LinkedIn),
(β) η προώθηση του employer brand της εταιρείας (μέσω κυρίως LinkedIn & Facebook καθώς και YouTube & Twitter)
(γ) η διασταύρωση πληροφοριών του βιογραφικού υποψηφίου (μέσω LinkedIn & Facebook)
46% των εταιρειών έχουν εντάξει τη γνώση των social media στα κριτήρια επιλογής junior στελεχών στη Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού.
Πηγή: fpress.gr
Στις υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης, με έμφαση στο LinkedIn, έχουν στραφεί πλέον και οι ελληνικές επιχειρήσεις προκειμένου να αναζητήσουν και να προσελκύσουν στελέχη αλλά και να προωθήσουν την εταιρεία τους ως έναν χώρο εργασίας με καλές συνθήκες.
Επίσης οι περισσοτερες επιχειρήσεις που θέλουν να προσλάβουν εργαζομένους, θέλουν να γνωρίζουν τα υποψήφια στελέχη τους μέσω των social media.
Oπως προέκυψε από έρευνα σε 106 επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα (από τις οποίες 59% ήταν πολυεθνικές, 44% δραστηριοποιούνται στο χώρο των υπηρεσιών, 17% στη βιομηχανία και 24,5% στο εμπόριο) της εταιρίας ALba που παρουσιάστηκε σε εκδήλωση του Συνδέσμου Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού Ελλάδας (ΣΔΑΔΕ):
το 89% των εταιρειών του δείγματος μας δηλώνουν ότι κάνουν κάποια χρήση των social media.
η πλειοψηφία (43%) ξεκίνησαν να τα χρησιμοποιούν πιο ενεργά τα τελευταία δύο χρόνια.
Πρώτο σε χρήση το LinkedIn και ακολουθούν το facebook, τα εταιρικά blogs, το YouTube, το Twitter και το Yammer ενώ εξαιρετικά περιορισμένη είναι η χρήση μέσων όπως το Pinterest και το Instagram.
-Πρώτα στη χρήση των social media έρχονται τα τμήματα Marketing (53%) ενώ τα τμήματα HR έρχονται δεύτερα με ικανοποιητικά ποσοστά χρήσης (34%).
-Στόχος της χρήσης των social media είναι:
(α) Η αναζήτηση και προσέλκυση στελεχών (κυρίως μέσω LinkedIn),
(β) η προώθηση του employer brand της εταιρείας (μέσω κυρίως LinkedIn & Facebook καθώς και YouTube & Twitter)
(γ) η διασταύρωση πληροφοριών του βιογραφικού υποψηφίου (μέσω LinkedIn & Facebook)
46% των εταιρειών έχουν εντάξει τη γνώση των social media στα κριτήρια επιλογής junior στελεχών στη Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού.
Πηγή: fpress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου