Η φετινή χρονιά στη Formula 1 τελείωσε και μολονότι έχουμε διακοπές, όλοι σχεδόν έχουν το μυαλό τους στο 2014. Πριν όμως μας απασχολήσει η νέα χρονιά, μένουμε στο μέχρι τώρα και στον απολογισμό της Pirelli.
Όπως εξηγεί ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Πολ Χέμπερι: «Κάθε χρόνο,δημοσιεύουμε τους αριθμούς που διαμορφώνουν την ιστορία της σεζόν μας στη Formula 1.Φέτος, θέλουμε να μιλήσουμε για όλους τους αριθμούς που χαρακτήρισαν την τριετή περίοδο μεταξύ 2011 και 2013, σηματοδοτώντας το τέλος μιας εποχής και την έναρξη μιας άλλης. Μιλώντας σε προσωπικό επίπεδο, έχω και ο ίδιος εκπλαγεί από τα στατιστικά στοιχεία που συγκέντρωσαν οι μηχανικοί μας για την πρώτη φάση συνεργασίας μας με τηFormula 1: πάνω από 110.000 ελαστικά, 3000 πιτ στοπ, και κατά μέσο όρο 56προσπεράσεις ανά αγώνα. Αυτά τα τρία χρόνια είχαμε την αμέριστη αφοσίωση όλων τωνανθρώπων μας, τόσο στην πίστα όσο και στα Κέντρα Έρευνας & Εξέλιξης, προκειμένου να ικανοποιήσουμε τις ανάγκες ομάδων και οδηγών μέσω προηγμένων τεχνολογικών λύσεων – όπως άλλωστε έχουν αναγνωρίσει όλοι οι πρωταγωνιστές του θεσμού.
Όπως εξηγεί ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Πολ Χέμπερι: «Κάθε χρόνο,δημοσιεύουμε τους αριθμούς που διαμορφώνουν την ιστορία της σεζόν μας στη Formula 1.Φέτος, θέλουμε να μιλήσουμε για όλους τους αριθμούς που χαρακτήρισαν την τριετή περίοδο μεταξύ 2011 και 2013, σηματοδοτώντας το τέλος μιας εποχής και την έναρξη μιας άλλης. Μιλώντας σε προσωπικό επίπεδο, έχω και ο ίδιος εκπλαγεί από τα στατιστικά στοιχεία που συγκέντρωσαν οι μηχανικοί μας για την πρώτη φάση συνεργασίας μας με τηFormula 1: πάνω από 110.000 ελαστικά, 3000 πιτ στοπ, και κατά μέσο όρο 56προσπεράσεις ανά αγώνα. Αυτά τα τρία χρόνια είχαμε την αμέριστη αφοσίωση όλων τωνανθρώπων μας, τόσο στην πίστα όσο και στα Κέντρα Έρευνας & Εξέλιξης, προκειμένου να ικανοποιήσουμε τις ανάγκες ομάδων και οδηγών μέσω προηγμένων τεχνολογικών λύσεων – όπως άλλωστε έχουν αναγνωρίσει όλοι οι πρωταγωνιστές του θεσμού.
Κατά τη διάρκειατης τριετίας, οι προδιαγραφές ελαστικών άλλαζαν εντελώς από τη μία χρονιά στην άλλη,καθώς εξελίσσονταν προοδευτικά μέσα στη σεζόν: μία προσπάθεια πρωτοφανής για καθεστώς ενός προμηθευτή ελαστικών στη Formula 1. Είχαμε μπροστά μας μία πρόκλησηκαι την αντιμετωπίσαμε, όπως άλλωστε οι ομάδες, οδηγοί και διοργανωτές τουπρωταθλήματος επεσήμαναν σε αρκετές περιπτώσεις. Και στο ίδιο πνεύμα βαδίζουμε τώρα προς το 2014.»
Ελαστικά (2011 - 2013)
Συνολικός αριθμός ελαστικών που διατέθηκαν στο διάστημα 2011 - 2013: 112.200. Από αυτά, 93.600 προορίζονταν για αγώνες και 18.600 για δοκιμές. Από τα 93.600 ελαστικά αγώνων, 68.800 ήταν σλικ και 24.800 βροχής. Το 2013, δόθηκαν συνολικά 33.200 ελαστικά.
Συνολικός αριθμός ελαστικών που χρησιμοποιήθηκαν σε αγώνες: 72.200: από τα οποία 65.800 ήταν σλικ και 7.400 βροχής. Το 2013, ο συνολικός αριθμός ελαστικών σλικ που χρησιμοποιήθηκαν ήταν 23.300 και βροχής αντίστοιχα 2.400.
Αριθμός ελαστικών που ανακυκλώθηκαν: όλα 112.200....
Ελαστικά (2011 - 2013)
Συνολικός αριθμός ελαστικών που διατέθηκαν στο διάστημα 2011 - 2013: 112.200. Από αυτά, 93.600 προορίζονταν για αγώνες και 18.600 για δοκιμές. Από τα 93.600 ελαστικά αγώνων, 68.800 ήταν σλικ και 24.800 βροχής. Το 2013, δόθηκαν συνολικά 33.200 ελαστικά.
Συνολικός αριθμός ελαστικών που χρησιμοποιήθηκαν σε αγώνες: 72.200: από τα οποία 65.800 ήταν σλικ και 7.400 βροχής. Το 2013, ο συνολικός αριθμός ελαστικών σλικ που χρησιμοποιήθηκαν ήταν 23.300 και βροχής αντίστοιχα 2.400.
Αριθμός ελαστικών που ανακυκλώθηκαν: όλα 112.200....
Διαβαστε Περισσοτερα driveandtravel.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου