• Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

    Λάτσιος: Χωρίς εμένα η Μενεγάκη δεν θα έκανε περιουσία – Ο γάμος μου στοίχισε 2,5 εκατ. ευρώ

    Ραγδαίες εξελίξεις στη δικαστική διαμάχη του Γιάννη Λάτσιου και της Ελένης Μενεγάκη. Ο Γιάννης Λάτσιος με αγωγή ζητά από την Ελένη Μενεγάκη το ποσό των 1.600.000 ευρώ, ισχυριζόμενος πως ο γάμος του μαζί της του στοίχισε περίπου στα 2,5 εκατομμύρια ευρώ.

    Σύμφωνα με το star.gr, ο Γιάννης Λάτσιος ζητά το συγκεκριμένο ποσό από την Ελένη Μενεγάκη, ισχυριζόμενος πως, όσο καιρό ήταν παντρεμένοι, εκείνος ήταν μόνο που πλήρωνε για τα έξοδα του σπιτιού,τα έξοδα των τριών παιδιών τους, καθώς και για την κατασκευή του σπιτιού στη περιοχή των Μελισσίων, όπου τώρα μένει η Ελένη.Ισχυρίζεται πως όταν διαλύθηκε ο γάμος, έφτασε να έχει ελάχιστες καταθέσεις στους τραπεζικούς του λογαριασμούς, ενώ να έχει στη κατοχή μόνο το 25% από τα ακίνητα που απέκτησαν όσο ήταν παντρεμένοι (Μελίσσια, Κορώνεια, Κάρυστο). Στους ισχυρισμούς αυτούς, η Ελένη Μενεγάκη έχει δηλώσει : «Δεν πρόκειται να πάρεις ούτε ευρώ».

    Σε σημερινό δημοσίευμα του περιοδικού Yes, φαίνεται πως η κόντρα μεταξύ τους έχει μεγαλώσει με τον Γιάννη Λάτσιο να απαντά : «Θα στα πάρω όλα», αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο για νέα δεύτερη αγωγή. Σύμφωνα πάντα με τα δημοσιεύματα, ο διευθυντής του ΑΝΤ1 ισχυρίζεται: «Μόνο εγώ πλήρωνα. Εγώ έδινα όλα μου τα λεφτά για να καλύψω τα έξοδα της οικογένειάς μου, ενώ εκείνη τα μάζευε για να κάνει επενδύσεις σε ακίνητα ή να τα προσθέτει στους τραπεζικούς της λογαριασμούς. Αν δεν ήμουν εγώ, δεν θα έκανε αυτή την περιουσία. Ήμουν ο μοναδικός που έβαζε πολύ βαθιά το χέρι στην τσέπη, αφού το βιοτικό επίπεδο της οικογένειάς μου ήταν σαφώς κατά πολύ ανώτερο του μέσου όρου»

    Όπως ο ίδιος αναφέρει στην αγωγή που κατέθεσε εναντίον της Ελένης Μενεγάκη:«Εάν δεν παρείχα και δεν κάλυπτα με την ανάλωση της δικής μου περιουσίας τα έξοδα, η εναγομένη δεν θα είχε τη δυνατότητα να τα διαθέσει στην απόκτηση, ακινήτων τα οποία και οδήγησαν στην τεράστια επαύξηση της περιουσίας της»



    Πηγή: KoolNews.gr

    Δεν υπάρχουν σχόλια :

    Δημοσίευση σχολίου