Λίγες ημέρες πριν την επίσημη κυκλοφορία του Xbox One, ο συνάδελφος Παναγιώτης Μαρκίδης ταξίδεψε μέχρι το Redmond και είχε την ευκαιρία να διεισδύσει στα άδυτα της Microsoft.
Εκτός από την περιήγησή του στα κεντρικά γραφεία και εργαστήρια της εταιρείας, είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει τη νέα κονσόλα και να μιλήσει με τα στελέχη της Microsoft που υπογράφουν το σχεδιασμό της.
Η αποκλειστικότητα του thegang.gr προέρχεται από την επίσκεψή του στο εργαστήριο Μodel shop, το οποίο βρίσκεται στο υπόγειο του εντυπωσιακού Studio B. Εκεί σχεδιάζονται και κατασκευάζονται τα πρωτότυπα όλων των συσκευών της Microsoft. Μέχρι πρόσφατα τα προπλάσματα των συσκευών φτιάχνονταν στο χέρι με τη μορφή ξύλινων ομοιωμάτων –δίπλα στις εγκαταστάσεις, άλλωστε, συνεχίζει να λειτουργεί ένα πλήρες ξυλουργείο!
Πλέον αντί για ξύλινα ή πήλινα ομοιώματα, τα προπλάσματα τυπώνονται σε έναν από τους τρεις τεράστιους 3D printers αξίας εκατοντάδων χιλιάδων δολαρίων, οι οποίοι βρίσκονται στο εργαστήριο.
Έτσι τα χειριστήρια του Xbox One, αλλά και το νέο Kinect που βλέπουμε στις φωτογραφίες, αρχικά σχεδιάστηκαν στο χέρι, πέρασαν από το αντίστοιχο πρόγραμμα στους υπολογιστές και από εκεί στους 3D printers, που τύπωσαν κομμάτι-κομμάτι με ρητίνη ένα πιστό (και ισοβαρές) πρόπλασμα της συσκευής.
Τα πάντα γίνονται εκεί, από το βιομηχανικό σχεδιασμό, την τρισδιάστατη εκτύπωση, τη συναρμολόγηση και τη δοκιμή. Τίποτα χωρίς τη ρητή, τελική έγκριση των executives της εταιρείας δεν φεύγει από το εργαστήριο. Η μυστικοπάθεια θυμίζει μυστική υπηρεσία, αφού στο Μodel shop δεν έχουν πρόσβαση ούτε καν οι υπόλοιποι εργαζόμενοι της Microsoft.
Σε αυτή τη βιτρίνα φιλοξενούνται όλες οι εκδόσεις του 360 που έχουν κυκλοφορήσει ποτέ στο εμπόριο ή σε ειδικές συλλεκτικές εκδόσεις για συγκεκριμένες αγορές, χώρες ή εταιρείες -όπως αυτές για το Facebook, το Twitter κ.α., που διακρίνονται στο πάνω ράφι!
Η βιτρίνα αυτή βρίσκεται στο διάδρομο που οδηγεί στο Xbox Operation Center, το οποίο λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο ελέγχοντας τη λειτουργία του Xbox Live. Στο ίδιο control room θα καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο οι ενεργοποιήσεις των νέων Xbox One και θα αναφέρονται τα όποια προβλήματα.
Σε ένα άλλο τμήμα οι ομάδες δοκιμών του Xbox αντιμετωπίζουν τα προβλήματα που αναφέρονται από ολόκληρο τον κόσμο και αφορούν παιχνίδια. Εκεί άλλωστε διατηρείται το αρχείο από κάθε game που έχει κυκλοφορήσει ποτέ για το Xbox –και μάλιστα από τέσσερα αντίγραφα για το καθένα.
Κατά τη διάρκεια της αποστολής του στο Redmond, ο Παναγιώτης Μαρκίδης συνομίλησε και με τον επικεφαλής σχεδιασμού του Xbox One, Carl Ledbetter. Μπορείτε να διαβάστε αναλυτικά τη συνέντευξη στο protothema.gr
Εκτός από την περιήγησή του στα κεντρικά γραφεία και εργαστήρια της εταιρείας, είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει τη νέα κονσόλα και να μιλήσει με τα στελέχη της Microsoft που υπογράφουν το σχεδιασμό της.
Η αποκλειστικότητα του thegang.gr προέρχεται από την επίσκεψή του στο εργαστήριο Μodel shop, το οποίο βρίσκεται στο υπόγειο του εντυπωσιακού Studio B. Εκεί σχεδιάζονται και κατασκευάζονται τα πρωτότυπα όλων των συσκευών της Microsoft. Μέχρι πρόσφατα τα προπλάσματα των συσκευών φτιάχνονταν στο χέρι με τη μορφή ξύλινων ομοιωμάτων –δίπλα στις εγκαταστάσεις, άλλωστε, συνεχίζει να λειτουργεί ένα πλήρες ξυλουργείο!
Πλέον αντί για ξύλινα ή πήλινα ομοιώματα, τα προπλάσματα τυπώνονται σε έναν από τους τρεις τεράστιους 3D printers αξίας εκατοντάδων χιλιάδων δολαρίων, οι οποίοι βρίσκονται στο εργαστήριο.
Έτσι τα χειριστήρια του Xbox One, αλλά και το νέο Kinect που βλέπουμε στις φωτογραφίες, αρχικά σχεδιάστηκαν στο χέρι, πέρασαν από το αντίστοιχο πρόγραμμα στους υπολογιστές και από εκεί στους 3D printers, που τύπωσαν κομμάτι-κομμάτι με ρητίνη ένα πιστό (και ισοβαρές) πρόπλασμα της συσκευής.
Τα πάντα γίνονται εκεί, από το βιομηχανικό σχεδιασμό, την τρισδιάστατη εκτύπωση, τη συναρμολόγηση και τη δοκιμή. Τίποτα χωρίς τη ρητή, τελική έγκριση των executives της εταιρείας δεν φεύγει από το εργαστήριο. Η μυστικοπάθεια θυμίζει μυστική υπηρεσία, αφού στο Μodel shop δεν έχουν πρόσβαση ούτε καν οι υπόλοιποι εργαζόμενοι της Microsoft.
Σε αυτή τη βιτρίνα φιλοξενούνται όλες οι εκδόσεις του 360 που έχουν κυκλοφορήσει ποτέ στο εμπόριο ή σε ειδικές συλλεκτικές εκδόσεις για συγκεκριμένες αγορές, χώρες ή εταιρείες -όπως αυτές για το Facebook, το Twitter κ.α., που διακρίνονται στο πάνω ράφι!
Η βιτρίνα αυτή βρίσκεται στο διάδρομο που οδηγεί στο Xbox Operation Center, το οποίο λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο ελέγχοντας τη λειτουργία του Xbox Live. Στο ίδιο control room θα καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο οι ενεργοποιήσεις των νέων Xbox One και θα αναφέρονται τα όποια προβλήματα.
Σε ένα άλλο τμήμα οι ομάδες δοκιμών του Xbox αντιμετωπίζουν τα προβλήματα που αναφέρονται από ολόκληρο τον κόσμο και αφορούν παιχνίδια. Εκεί άλλωστε διατηρείται το αρχείο από κάθε game που έχει κυκλοφορήσει ποτέ για το Xbox –και μάλιστα από τέσσερα αντίγραφα για το καθένα.
Κατά τη διάρκεια της αποστολής του στο Redmond, ο Παναγιώτης Μαρκίδης συνομίλησε και με τον επικεφαλής σχεδιασμού του Xbox One, Carl Ledbetter. Μπορείτε να διαβάστε αναλυτικά τη συνέντευξη στο protothema.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου